piątek, 25 marca 2016

Long Sweater

Hejka! I znowu mnie tu dość sporo nie było. Na szczęście nie była to aż tak długa przerwa jak ostatnim razem :) . Przyznam, że całkowicie pochłonięta pierwszą sesją odstawiłam bloga i resztę rzeczy na drugi plan. Ale tak  to chyba wygląda na pierwszym roku, nie? Wszystko trzeba jakoś przejść.Prawie nadeszła Wiosna wraz z wieloma ciekawymi trendami. Przyznam, że w ostatnim czasie jestem oczarowana długimi swetrami, które królują na wystawach dlatego też w dzisiejszej stylizacji pokażę wam mój wybór na ten sezon. Mam nadzieję, że i wam się spodoba :)







Sweater - Stradivarius/  Top- H&M/ Jeans - Bershka/ Shoes- Karolina/ Hairband- Claire's
Przyznam, że to troszkę odważna stylizacja ze względu na odkryty brzuch ale wydaje mi się, że trzeba eksperymentować, moda daje nam wiele możliwości i nie powinnismy się wstydzić ubierać tak jak chcemy! Zapraszam również na mojego drugiego bloga gdzie piszę wraz z koleżanką na temat makijażu i urody, taka druga mała pasja takeandtry.  Świetne zdjęcia zawdzięczam koleżance Worldcharlotte, świetne stylizacje i wiele ciekawych postów oczywiście dotyczących mody. polecam. Wszystkim życzę Spokojnych i Radosnych świąt Wielkanocnych. Pozdrawiam :*

1 komentarz: